četvrtak, 20. siječnja 2011.

Torta od mrkve i oraha

160 g brašna
1/2 žličice praška za pecivo
1/2 žličice soda bikarbone
1 žličica mljevenog cimeta
1/4 žličice mljevenog klinčića
malo soli
1 jaje 1 žumanjak
200 ml maslinovog ulja - ekstradjevičanskog
270 g šećera
50 g oraha, tostiranih i nasjeckanih
50 g kokosa u prahu
135 g mrkve, oguljene i naribane
2 bjelanka

Za glazuru

175 g krem sira
70 g maslaca
35 g šećera u prahu
25 g meda

30 g oraha tostiranih i nasjeckanih


- orahe tostirati na 180 stupnjeva oko 10 minuta, nasjeckati
- naribati mrkvu
- u zdjeli miksati šećer i maslinovo ulje
- u zdjelici lagano umutiti jaje i žumanjak, smanjiti brzinu miksera dodati k šećeru i ulju. miksati
- u brašno dodati prašak za pecivo, soda bikarbonu, sol, mljeveni klinčić i cimet, prosijati kako ne bi ostale grudice
- u smjesu uz stalno miksanje dodati naribanu mrkvu i kokos, još smanjiti brzinu miksera pa dodati brašno i na kraju orahe
- izraditi bjelanke u snijeg, polagano u tri navrata, kuhačom umiješati u smjesu
- kalup za torte premazati maslacem, a rubove obložiti papirom za pečenje, uliti smjesu
- peći na 170 stupnjeva oko sat vremena, ako površina jako tamni pokriti  alu folijom
- za glazuru dobro izraditi maslac, šećer u prahu i med, da postane pjenasto
- krem sir malo promiješati, dodati mu izrađeni maslac, sve zajedno izraditi
- ohlađenu tortu izvaditi iz kalupa, premazati glazurom, posuti tostiranim i nasjeckanim orasima

Prikazano na HTV: 19.01.2011.

Broj komentara: 8:

  1. Torta je odlična.Točno sam se držala recepta osim što sam je pekla u dugačkom limu za kruh.

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je kokos višak.

    OdgovoriIzbriši
  3. torta je izvrsna. isprobano.

    s.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mala napomena!

    Mislim da je u ovom kolaču previše šećera. Znam da se po svakom receptu komotno može smanjiti doza šećera ali u ovom je i polovica previše.
    Radila sam s 170g i pre slatko mi je.

    Hvala za recepte!

    s.

    OdgovoriIzbriši
  5. isprobano..radila sam je kao tortu..pre dobra..i da koristila sam 150gr secera,i sasvim dovoljno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Puno bolji okus se dobije sa mrkvom i bademima (preprženi i samljeveni). Ovo je preslatko i ovoliki šećer na 1,5 jaje ubija okus mrkve. Kokos - za mene je ovdje visak i ne pase sa mrkvom. Zao mi je na neg.komentaru, za mene ovo nije lijepo - probala sam po ovom receptu i razocarala se.

    OdgovoriIzbriši
  7. Torta 🍰 mi je top,jedna od najdražih....

    OdgovoriIzbriši